Aktualne politike visokog obrazovanja imaju cilj poboljšati kvalitetu i relevantnost visokog obrazovanja. Da bi se osigurala uspješna provedba novih inicijativa potrebno je osnažiti i unaprijediti značajnu ulogu nastavnog osoblja na visokim učilištima.
Erevanskim ministarskim priopćenjem 2015. godine naglašena je potreba za povećanjem kvalitete i važnosti učenja i poučavanja u visokom obrazovanju. Hrvatska Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije također je među prioritetima istaknula kvalitetu poučavanja i učenja u visokom obrazovanju.
Projekt Razvijanje i unaprjeđivanje kompetencija za poučavanje na visokim učilištima (Educa-T) osmišljen je kako bi se dala potpora aktivnostima na nacionalnoj razini te je usmjeren na unaprjeđivanje kvalitete učenja i poučavanja u visokom obrazovanju, a usredotočen na osnaživanje uloge sveučilišnih nastavnika i jačanje svijesti o važnosti unaprjeđenja kvalitete učenja i poučavanja u visokom obrazovanju.